Best Western® Hotels & Resorts przejmuje WorldHotels™ – międzynarodową markę hoteli segmentu upper upscale i luxury

Od teraz Best Western dysponuje markami hotelowymi w każdym segmencie

Phoenix, USA (18 lutego 2019 r.) – Grupa Best Western® Hotels & Resorts poinformowała o przejęciu słynnej międzynarodowej marki hotelowej WorldHotels™, na którą składa się blisko 300 wyjątkowych hoteli i ośrodków wypoczynkowych w najlepszych lokalizacjach na całym świecie.

– Marki Best Western i WorldHotels doskonale się uzupełniają. Nawiązując współpracę, obie firmy zyskają przewagę konkurencyjną – powiedział David Kong, Prezes i Dyrektor Generalny w Best Western Hotels & Resorts. – Darzę markę WorldHotels najwyższym szacunkiem i wierzę w jej olbrzymi potencjał.

 

Przejęcie WorldHotels zostało sfinalizowane w ubiegłym tygodniu. Marka WorldHotels odegra zasadniczą rolę we wzmocnieniu oferty Best Western w segmencie upper upscale i luxury.

WorldHotels zachowa odrębną osobowość, a jednocześnie skorzysta z niezawodnej i skalowalnej platformy e-commerce, silnych partnerów, uznanego programu lojalnościowego, efektywnego wsparcia sprzedaży i marketingu, międzynarodowej sieci dystrybucji i skutecznego modelu generowania przychodów.

– Best Western to jedna z największych, najbardziej uznanych i zaufanych marek hoteli – powiedział Geoff Andrew, prezes WorldHotels. – Połączona siła naszych marek przygotowuje grunt pod świetlaną przyszłość Best Western i WorldHotels. Poprzez renomowaną kadrę kierowniczą i obecność na każdym rynku Best Western wnosi nowe umiejętności, które niewątpliwie pomogą w rozwoju marki WorldHotels na najważniejszych rynkach.

Od kilku lat marka Best Western przechodzi transformację. Tylko w zeszłym roku znalazła się w zestawieniu najbardziej innowacyjnych firm świata magazynu Fast Company, rozbudowała portfolio do 13 dynamicznych marek, zdobywając nowych gości w nowych segmentach, a także zdobyła rekordową liczbę nagród i wyróżnień branżowych. Najnowsze przejęcie świadczy o dążeniu Best Western do rozwoju, modernizacji i nieustannego postępu i wzmocni pozycję firmy jako zaufanego lidera w międzynarodowej branży hotelarskiej.

– W nadchodzących miesiącach skupimy się na wykorzystaniu potencjału marki WorldHotels poprzez udoskonalenie strumienia przychodów do jej hoteli przy zachowaniu odrębnej tożsamości. Jesteśmy przekonani, że nasza platforma i model generowania przychodów przyniesie korzyści marce WorldHotels i zachęci wiele innych znakomitych hoteli ceniących niezależność do przyłączenia się do nas. Niezmiernie cieszymy się, że w dalszym ciągu obowiązki prezesa WorldHotels będzie pełnił Geoff Andrew – podsumował Kong.

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, BW Signature Collection® by Best Western, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay® Hotel by Best Western®, SureStay Plus® Hotel by Best Western®, oraz SureStay Collection® by Best Western®**. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 10 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 60 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2018 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów) dla obiektów mid-scale oraz drugie miejsce dla obiektów upper midscale.

Już ponad 37 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

** Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane

You May Also Like

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: