Calvin Klein Inc. ogłasza globalną kampanię reklamową kolekcji Calvin Klein Jeans

Nowa odsłona kampanii, w której uczestniczy rodzeństwo – Kaia i Presley Gerber.
NEW YORK – (BUSINESS WIRE) – Władze Calvin Klein, Inc. spółki zależnej należącej w całości do PVH Corp. [NYSE: PVH], ogłosiły dzisiaj globalną, multimedialną kampanię reklamową kolekcji CALVIN KLEIN JEANS. Kampania przedstawia najnowszą wersję rozpoznawalnego na całym świecie wezwania do działania #MYCALVINS, które obecnie przybrało formę: Our Family. #MYCALVINS.


W najnowszej globalnej kampanii reklamowej kolekcji Calvin Klein Jeans #MYCALVINS udział wzięła modelka Kaia Gerber wraz ze swoim bratem, modelem Presleyem Gerberem.
 
Autorem sesji fotograficznej do nowej odsłony kampanii, w której udział wzięli Kaia Gerber i Presley Gerber, jest Willy Vanderperre. Uczestnicy sesji wystąpili w podstawowych stylizacjach kolekcji CALVIN KLEIN JEANS, które są już dostępne w sklepach i w sprzedaży internetowej.
 
Zmieniona koncepcja #MYCALVINS skupia się na rodzinie, która jest odzwierciedleniem jedności pomiędzy silnymi jednostkami, co jest jeszcze dobitniej podkreślone symboliką tradycyjnej amerykańskiej pikowanej narzuty. Celem kampanii jest uchwycenie tych więzi i pokazanie rodzinom – zarówno tym połączonym więzami krwi, jak i tym, których łączą inne więzi – różnych sposobów inspiracji do nawiązania bliższych relacji i celebrowania rzeczy, które nas łączą.
 
Niniejsza akcja stanowi niedawną odsłonę naszej najnowszej kampanii Our Family. Akcja #MYCALVINS, na którą składa się seria kampanii reklamowych, rozpoczęła się w listopadzie 2017 r. z udziałem artystów takich jak Solange, Kelela, Dev Hynes, Caroline Polachek oraz Adama Bainbridge’a z zespołu Kindness, a także A$AP Rocky, A$AP Ferg, A$AP Nast, A$AP Twelvyy, A$AP Ant, A$AP Lou, oraz A$AP J. Scott z A$AP Mob. Kampania potrwa do końca sezonu wiosennego roku 2018, a biorący w niej udział utalentowani wykonawcy symbolizują połączenie kilku generacji za pomocą stylu, muzyki oraz kultury. Podzielą się oni swoimi historiami, których głównymi bohaterami będzie rodzina i społeczność, w ramach kampanii „Our Family”.
 
Kampania “Our Family. #MYCALVINS” w pełni wykorzystuje współczesną mentalność, gdzie na pierwszym miejscu znajdują się osiągniecia cyfrowe, w połączeniu z wrażliwością społeczną do przekazania ewolucji odnoszącej globalny sukces kampanii #MYCALVINS, która została rozpoczęta w 2014 r. W kampanii #MYCALVINS wykorzystywany jest wpływ osób publicznych biorących w niej udział oraz istniejące zachowania konsumenckie polegające na dążeniu do wyrażenia siebie, a także potęgowany jest fenomen tzw. selfie oraz przekazywania zdjęć. Dzięki specjalnej, cyfrowej obsłudze w 12 krajach oraz wykorzystaniu wielkoformatowych, dobrze widocznych billboardów umieszczonych na kilku kluczowych rynkach “Our Family. #MYCALVINS” zdobędzie międzynarodowy rozgłos.
 


Calvin Klein
CALVIN KLEIN to globalna marka lifestylowa, której wyróżnikiem są odważne i postępowe rozwiązania oraz uwodzicielskie wzornictwo. Chcemy ekscytować i inspirować naszych klientów w oparciu o prowokujące obrazy oraz niezwykłe wzory, które rozbudzają zmysły.
Marka powstała w 1968 r. z inicjatywy Calvina Kleina oraz jego partnera biznesowego Barry’ego Schwartza, osiągając uznanie i pozycję lidera amerykańskiego rynku mody dzięki prostym rozwiązaniom estetycznym oraz innowacyjnemu wzornictwu. W 2016 r. marka Calvin Klein osiągnęła przychody na poziomie przekraczającym 8 mld dolarów dzięki sprzedaży swoich produktów w ponad 110 krajach świata. Calvin Klein zatrudnia ponad 10 000 pracowników na całym świecie. PVH Corp. nabyła markę w 2003 r.
PVH Corp.
PVH to jedna z największych firm odzieżowych na świecie z ponad 135-letnim doświadczeniem, która specjalizuje się w markach i formach działalności czerpiących z bogatej kultury Ameryki. Posiada przeszło 35 000 pracowników w ponad 40 krajach i osiąga przeszło 8 mld dolarów rocznych przychodów. W ofercie firmy znajdują się kultowe marki takie jak CALVIN KLEINTOMMY HILFIGERVan HeusenIZODARROWSpeedo*Warner’sOlga, skoncentrowany na cyfrowych kanałach sprzedaży producent bielizny True & Co. oraz różnorodne produkty rynkowe sprzedawane pod tymi oraz innymi markami krajowymi i znanymi na całym świecie markami własnymi i licencjonowanymi.
* Marka Speedo jest przedmiotem wieczystej licencji na rynki Ameryki Północnej i Karaibów udzielonej przez Speedo International, Ltd.
NOTA EDYTORSKA:
CALVIN KLEIN JEANS
ZDJĘCIA: © 2018 Willy Vanderperre
facebook.com/calvinkleincalvinklein.tumblr.comgoogle.com/+calvinklein
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE: youtube.com/calvinkleintwitter.com/calvinkleininstagram.com/calvinkleinpinterest.com/calvinklein, snapchat: calvinklein
nazwa użytkownika: @calvinklein #MYCALVINS
Źródłowa wersja informacji jest dostępna na stronie: http://www.businesswire.com/news/home/20180104005480/en/

You May Also Like

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: