Corporate Travel World China – najlepsze praktyki w branży Travel & Entertainment

CTW China to edukacja i silny program konferencji w branży Travel & Entertainment. Oferuje linię edukacyjną obejmującą 10 głównych tematów w obszarach – Corporate Travel Management i Corporate Meetings & Events. Delegaci otrzymują tu przegląd perspektyw i wyzwań na 2017 r., a także spostrzeżenia i doradztwo w zakresie codziennej działalności każdego administratora podróży służbowych w firmie, takie jak zarządzanie płatnościami i kosztami, techniki oszczędzania kosztów, relacje kupującego i dostawcy oraz rozwiązania technologiczne.
Dnia 21 marca 2017 roku, w Szanghaju odbyła się konferencja prasowa z okazji otwarcia trzeciej edycji CTW China. 
Mr. Li Zhuyuan – Deputy General Manager, CITS International M.I.C.E.; Mr Darren Ng- Managing Director TTG Asia Media; Mr. Jason Ng Executive Director, MP International; fot. CTW

CTW osiąga coraz większy sukces i z zadowoleniem cieszy się poparciem nowych sponsorów i partnerów z głównych linii lotniczych, hoteli i dostawców rozwiązań dla podróży firmowych.

Tegoroczni nowi i powracający sponsorzy i wystawcy to:

Diamentowi Sponsorzy: Air China i Delta Air Lines

Sponsorzy platynowi: China Eastern, Quatar Airways, Travelport, United Airlines

Sponsor Złoty: AirPlus International

Prezentujące się Marki Best Western International, Hilton Hotels & Resorts, Shenzhou i Turkish Airlines również będą obecnipodczas trzech pełnych dni imprezy.

Mr. Darren Ng- Managing Director TTG Asia Media; Mr. Albert Zhong General Manager, Greater China, CWT

To z pewnością ekscytujący czas dla branży turystycznej w Chinach. Jestem pewien, że większość z was wie, że Chiny prześcignęły Stany Zjednoczone, aby stać się największym rynkiem podróży służbowych na świecie, przy rocznych wydatkach w wysokości 300 milionów USD. (…)Dane pokazują, że koszty podróży stanowią dużą część wydatków firm chińskich: w przypadku każdego juana, które zarabiają firmy, około 10 procent wydatkowane jest na koszty podróży. – powiedział pan Albert Zhong General Manager, Greater China, CWT.

EDUKACJA

CTW China 2017 oferuje linię edukacyjną obejmującą 10 głównych tematów obejmujących 2 szerokie obszary – Corporate Travel Management i Corporate Meetings & Events. Delegaci otrzymują przegląd perspektyw i wyzwań na 2017 r., a także spostrzeżenia i doradztwo w zakresie codziennej działalności każdego administratora podróży służbowych w firmie, takie jak zarządzanie płatnościami i kosztami, techniki oszczędzania kosztów, relacje kupującego i dostawcy oraz rozwiązania technologiczne.

Jedną z największych zalet CTW China jest nacisk na edukację i silny program konferencji, który pozwala na pielęgnowanie i wprowadzanie najlepszych praktyk w branży Travel & Entertainment. Jednocześnie chcemy wzbogacić profesjonalizm chińskich specjalistów, którzy zarządzają szerokim spektrum szybko zmieniających się potrzeb w zakresie podróży swoich firm I korporacji. Niewątpliwie to wydarzenie ma na celu stworzenie bardziej spójnej i wspierającej się wspólnoty profesjonalistów podróży służbowych (Corporate Travel) – powiedział  powiedział  pan Darren Ng, Managing Director TTG Asia Media.

BIZNES i NETWORKING

Po raz pierwszy w historii CTW China była współorganizowana z IT & CM China 2017 na tej samej przestrzeni, wspierając bardziej zintegrowaną przestrzeń wystawienniczą i środowisko biznesowe. Delegaci CTW otrzymali dostęp do sesji informacyjnych IT & CM China oraz prezentujących się wystawców. Z kolei wystawcy IT & CM China mieli możliwość nawiązania kontaktu z kupcami z CTW China.

W wydarzeniu wzięło udział 291 firm branży turystycznej, w tym 146 poszukujących klientów korporacyjnych.

Poza spotkaniami biznesowymi, które były prowadzone pomiędzy kupującymi a wystawcami, sponsorowane sesje networkingowe umożliwiały klientom podróży korporacyjnych nawiązanie kontaktów biznesowych w ramach jednego ekskluzywnego wydarzenia. Air China i United Airlines były sponsorem lunchy, a Qatar Airways sponsorem przerw kawowych Coffee Break, które umożliwiały przypadkowe spotkania profesjonalistów.

Spotkania profesjonalistów, fot. CTW
WYDARZENIA TOWARZYSZĄCE

W tym roku wprowadzony został po raz pierwszy program mentorski, w którym specjaliści nawiązali kontakty z doświadczonymi praktykami z branży, ze świadomą interakcją i działaniami socjalizacyjnymi, przewidzianymi podczas trzydniowej imprezy. Kluczową korzyścią dla wszystkich delegatów było wyłonienie zbiorowej mądrości swoich mentorów oraz  grup i powiązań, które podczas tego wydarzenia umożliwiły  nawiązanie relacji profesjonalnych ale także mniej formalnych.

Wśród doradców, którzy wzięli udział w programie mentorskim znaleźli się przedstawiciele takich organizacji jak Adidas, Apple, Baidu, współorganizatorzy Carlson Wagonlit Travel, Jones Lang LaSalle, Lenovo, Schneider Electric, Siemens, Unilever, Youli Consulting.

Ceremonia otwarcia CTW China 2017, fot. CTW

W trakcie uroczystej ceremonii otwarcia CTW China 2017 i obiadu powitalnego w Hotelu Szanghaj Marriott Parkview wręczono nagrody “Most Influential Travel Manager” (Najbardziej wpływowy menadżer podróży). Nagroda wyróżnia tegorocznych najbardziej wyróżniające się profesjonalistów rz branży Corporate Travel pod kątem ich wpływu na branżę oraz osiągnięć w branży. Lista nagrodzonych firm: https://kobietawswiecie.pl/?p=6524

Powstał panel doradczy CTW CTW Advisory Panel, mający zadanie przyspieszenia oraz wzmocnienia jakości konferencji CTW a także przekazania doświadczeń delegatom, zaczynając od CTW China 2017. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu branżowemu, know-how i wpływowi na branżę, panel, składający się z sekcji obsługujących Chiny oraz Azję i Pacyfik, odegrał kluczową rolę w kształtowaniu kierunku edukacji i zawartości dwóch rocznych programów CTW w Chinach oraz Azji i Pacyfiku przyczyniając się do ich sukcesu.

Official Press Conference, fot. CTW

 

Dorota Kozioł Komarnicka

 

Dodaj komentarz