Emocjonujący finał kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”

We wtorkowy wieczór, 12 grudnia, hotel ibis Warszawa Centrum wypełnił się dźwiękami finałowego koncertu kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”. Na jednej scenie, podczas kameralnego występu, zaprezentowało się pięcioro zwycięzców konkursu dla utalentowanych twórców oraz Sarsa – ambasadorka kampanii.
Koncert finałowy kampanii “ibis. tu mieszka muzyka” Ibis Warszawa Centrum, 12.12.2017
Studio69 – Maciej Cyran

Dotychczasowe etapy kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” odbywały się głównie w przestrzeni online. Finałowy koncert był więc świetną okazją do zapoznania się z talentem laureatów konkursu oraz wysłuchania hitów Sarsy na żywo. Występ otworzyli Kasia Kraska i Rafał Krajewski, na co dzień pracownicy Grupy Hotelowej Orbis, którzy wzięli udział w konkursie. Po nich na scenie pojawili się zwycięzcy – chłopaki z Birches, Patrycja Roszczyk, Paweł Danielak, zespół Redford oraz Maria Bedyńska. Laureaci wykonali między innymi piosenki nagrane wcześniej w studiu w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska. Młodzi twórcy udowodnili, że świetnie czują się na scenie. Każdy z nich reprezentuje inny styl muzyczny, dzięki czemu na scenie panowała ciekawa różnorodność.

Po zakończeniu występów zwycięzców na scenie pojawiła się Sarsa. Artystka wykonała największe hity z ostatniej płyty „Pióropusze”.

Koncert finałowy kampanii “ibis. tu mieszka muzyka” Ibis Warszawa Centrum, 12.12.2017
Studio69 – Maciej Cyran

Finałowy koncert był świetnym zwieńczeniem kampanii. Podczas występów zwycięzców utwierdziłam się w przekonaniu, że mój konkursowy wybór był słuszny. Każdy z nich dobrze poradził sobie na scenie. Zarówno zespoły, jak
i soliści potrafią przykuć uwagę publiczności, a to jest najważniejsze. Cieszę się również, że mogłam zaśpiewać swoje utwory w tak przyjemnym otoczeniu
mówi Sarsa, ambasadorka kampanii.

Wydarzenie w hotelu ibis Warszawa Centrum miało kameralny charakter. Kilkudziesięcioosobową publiczność w nastrojowy klimat wprowadziła nie tylko muzyka, ale też oryginalna scenografia świetlna. Na koniec wieczoru artystka otrzymała pamiątkową „złotą płytę” będącą podziękowaniem za współpracę przy kampanii. W wydarzeniu wzięli udział także przedstawiciele Universal Music,
a pośród gości można było zauważyć Martę Gałuszewską, zwyciężczynię ostaniej, ósmej edycji „The Voice of Poland”.

Finał kampanii i zapowiedzi nowych projektów

Konkurs w ramach kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” wystartował 5 września. Wzięli w nim udział mało znani, ale utalentowani twórcy, którzy do tej pory dzielili się swoją muzyką głównie w mediach społecznościowych. Początkujący artyści przez miesiąc wgrywali na platformę ibis.com/tumieszkamuzyka próbki swoich nagrań, aby następnie poddać je ocenie internautów. Do konkursu zgłoszono ponad 300 utworów, na które oddano w sumie łącznie ponad 60 tysięcy głosów. Spośród trzydziestu utworów najwyżej ocenionych w głosowaniu Sarsa wybrała pięć najlepszych. Zwycięzcy nagrali single w hotelowym studiu nagraniowym. Wszystkich piosenek można wysłuchać na platformie ibis.com/tumieszkamuzyka

Finał kampanii był jednocześnie zapowiedzią rozwijania innych muzycznych projektów rodziny hoteli ibis. Marka została ostatnio partnerem CEE MUSIC 2017 Songwriting Camp, największych w Europie Środkowo-Wschodniej warsztatów kompozytorskich. Ibis stale współpracuje również z festiwalem Sziget na Węgrzech – jednym
z największych festiwali muzycznych w Europie, podczas którego rodzina hoteli ibis jest partnerem sceny
world music. W hotelach marki ibis odbywają się również kameralne koncerty, a od kilku lat goście mogą poczuć się jak DJ’e i sami wybierać odtwarzane utwory w systemie Jukebox by Deezer.

Rodzina hoteli ibis

O MARCE IBIS

Ibis – marka ekonomiczna AccorHotels. Gwarancja nowoczesności, komfortu i profesjonalizmu w najlepszej cenie.

Ibis nieustannie się zmienia, oferując swoim gościom coraz więcej innowacyjnych rozwiązań, wyższy komfort i większą dostępność. Marka wprowadziła rewolucyjną koncepcję łóżka „Sweet BedTM by ibis”, wspólne przestrzenie o ciepłym, designerskim wystroju, bogatą ofertę dań i napojów „ibis kitchen” oraz motywacyjny system wynagradzania pracowników. Powstały w 1974 roku ibis jest dzisiaj europejskim liderem w klasie hoteli ekonomicznych, zajmując czwarte miejsce na świecie w swojej kategorii. Dysponuje obecnie ponad tysiącem hoteli i 140 783 pokojami w 65 krajach.

Koncert finałowy kampanii “ibis. tu mieszka muzyka” Ibis Warszawa Centrum, 12.12.2017
Studio69 – Maciej Cyran

O MARCE IBIS STYLES

Ibis Styles, ekonomiczna marka AccorHotels oferuje oryginalny wystrój w szerokiej palecie stylów i w cenach „all-inclusive”.

Kreatywność i nowoczesność są znakami rozpoznawczymi tych komfortowych, designerskich hoteli, z których każdy posiada swój niepowtarzalny urok. Hotele ibis Styles usytuowane są w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. Każdy z nich jest przesiąknięty pozytywną, charakterystyczną, pełną humoru atmosferą. Marka wyróżnia się poprzez pakiet „all-inclusive” obejmujący w cenie pokój, śniadanie w formie szwedzkiego bufetu, dostęp do szerokopasmowego internetu
i wiele innych, drobnych udogodnień. Na koniec czerwca 2017 roku sieć marki ibis Styles obejmowała 389 hoteli w 37 krajach.

O MARCE IBIS BUDGET

Rozsądna, wygodna oferta w wymarzonej cenie charakteryzuje ibis budget, niskobudżetową markę hoteli AccorHotels.

Ten członek rodziny hoteli ibis to marka pomysłowa, otwarta, swobodna, odzwierciedlająca wartości dzielenia się
i bezpośredniości. Idealny dla gości poszukujących niezależności i wygodnego pokoju dla jednej, dwóch lub trzech osób, ibis
budget proponuje radosne przestrzenie powitalne, dostępność 24/7 i śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Usytuowane
w pobliżu węzłów drogowych, lotnisk i – coraz częściej – w centrach miast, hotele ibis budget oferują bardzo dobrą jakość
w atrakcyjnej cenie’. Na koniec czerwca 2017 roku sieć marki liczyła 572 hotele w 17 krajach i kontynuowała międzynarodową ekspansję.

O ACCORHOTELS

Grupa AccorHotels to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący niezapomniane przeżycia w ponad 4200 hotelach i w ponad 10 000 ekskluzywnych rezydencjach, na całym świecie.

Dodaj komentarz