Exadel zgarnia nagrodę za innowacje w biznesie za aplikację mobilną skanuj i płać

Aplikacja mobilna została wytypowana przez jurorów ze względu na innowacyjne zastosowanie oraz dowód koncepcji w sklepach należących do jednej z największych sieci supermarketów w Polsce.

Międzynarodowa firma inżynierii oprogramowania Exadel (www.exadel.com) ogłosiła dziś zdobycie pierwszego miejsca w 15. corocznym plebiscycie TechnoBiznes w Polsce w kategorii FMCG (ang. Fast Moving Consumer Goods). Firma Exadel zdobyła uznanie za aplikację skanuj i płać, która umożliwia klientom wybieranie potrzebnych produktów w sklepie, skanowanie ich kodów na urządzeniu mobilnym i płacenie bez konieczności interakcji z kasjerem. Aplikacja skanuj i płać została wdrożona w sieci supermarketów Piotr i Paweł, do której należy 147 sklepów w Polsce. Nagrodzona aplikacja jest najnowszym przykładem osiągnięć inżynierii oprogramowania skupiających się na globalnych innowacjach technologicznych dla przedsiębiorstw w kluczowych branżach opierających się na usługach.

„Uznanie, z którym spotkała się aplikacja odzwierciedla przedsiębiorczą wizję i przełomowe podejście do oprogramowania obecne tak w sieci Piotr i Paweł, jak i w firmie Exadel – skomentował Tomasz Geburczyk, główny dyrektor do spraw marketingu i sprzedaży w firmie Exadel. – Dane w czasie rzeczywistym i funkcjonalność na żądanie na rynkach finansowych i w branżach FMCG są nieodłącznymi narzędziami w prowadzeniu działalności. Innowacje technologiczne w tych branżach wychodzą poza granice tego, co było do tej pory osiągalne w zakresie aplikacji na urządzenia mobilne” – dodał dyrektor.

Początkowo dyrekcja sieci Piotr i Paweł zwróciła się do firmy Exadel w celu stworzenia aplikacji, która zmniejszyłaby czas oczekiwania klientów w sklepach. Wspólnymi siłami obie firmy planowały wypracować podejście pozwalające na wdrażanie innowacji biznesowych na poziomie korporacyjnym. Aplikacja skanuj i płać umożliwiła sieci Piotr i Paweł łatwe wdrożenie rozwiązania na dużą skalę.

„Nagrodzony system powstał przy wykorzystaniu unikalnego, kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów oraz opierał się na bardzo skutecznej komunikacji z naszymi partnerami IT – skomentował Krzysztof Dreger, jeden z członków kadry kierowniczej w sieci Piotr i Paweł i lider projektu. – Wskutek wdrożenia aplikacji nasza firma wysuwa się na prowadzenie pod względem innowacyjności w handlu detalicznym w naszym kraju” – dodał.

W pierwszym etapie aplikacja wymagała od użytkowników dokonywania zakupów za pomocą karty kredytowej, ale po przyznaniu nagrody firma Exadel umożliwiła już płatności mobilne. Wśród dodatkowych funkcji znalazły się cyfrowe listy zakupów, które można przesłać do e-sklepu lub do innej osoby za pomocą wiadomości e-maila lub SMSa, spersonalizowana komunikacja marketingowa z klientem, a także połączenie z programem lojalnościowym.

 

Exadel

Firma Exadel Inc. jest międzynarodową spółką inżynierii oprogramowania, która oferuje usługi tworzenia oprogramowania dostosowane do klienta. Centra badań i rozwoju firmy znajdują się w Ameryce Północnej i Europie Wschodniej. W przeciwieństwie do tradycyjnych firm zajmujących się outsourcingiem oprogramowania firma Exadel zapewnia specjalistyczne umiejętności i kulturę tworzenia produktów, które są niezbędnymi elementami koniecznymi do odpowiedzi na zapotrzebowanie najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw. Firma Exadel nie ma sobie równych pod względem zaangażowania w innowacje dotyczące najnowszych technologii i rozwoju aplikacji.

 

Źródło: Exadel Inc.

Źródło informacji: PR Newswire, PAP

You May Also Like

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: