Mongolia.travel – platforma do planowania podróży uruchomiona podczas ITB Berlin

Mongolia.travel, rewolucyjne narzędzie do planowania interaktywnego dla podróżników, zaprezentowano po raz pierwszy podczas ITB w Berlinie, największych targach turystycznych na świecie.

Podczas gdy Mongolia generuje silne wizje dla większości podróżnych o kultowych nazwach, takich jak Czyngis-chan lub Pustynia Gobi, większość turystów musi jeszcze zrozumieć ukryte i wielkie cuda znalezione w ogromnej i rustykalnej przestrzeni kraju.

Aby uczynić Mongolię bardziej znaną, jednocześnie zapewniając precyzyjne narzędzie dla podróżników, którzy chcą zaplanować podróż do tego, co wydaje się być jedną z ostatnich “granic” turystyki na świecie, Ministerstwo Środowiska i Turystyki Mongolia wprowadziło nową interaktywną platformę internetową, która wkrótce będą dostępna dla publiczności pod adresem URL www.Mongolia.travel.

Podstawowym celem innowacyjnej platformy jest produkowanie “podróży odwiedzających” poprzez przewidywanie i wykorzystywanie życzeń odwiedzających platformę. Informacje na temat podróży tematycznych, dostosowany portal dla osób podróżujących po raz pierwszy, trasy podróży i podróże regionalne to niektóre z map drogowych oferowanych w ramach platformy Mongolia.

Każda opowiedziana na platformie historia i doświadczenie będzie łączyła się z gałęziami treści, zapewniając potencjalnym podróżnikom w pełni interaktywne wrażenia. Interaktywne portale są dostępne za pośrednictwem dynamicznej strony docelowej, która będzie kierować odwiedzających witrynę przez “podróż” w zależności od ich statusu, potrzeb i zainteresowań.

“Platforma została opracowana, aby pomóc entuzjastom turystyki z całego świata odkrywać i eksplorować kulturę, historię, atrakcje i doświadczenia Mongolii poprzez inspirujące opowiadanie historii. Przedstawia Mongolię nie tylko w sercu Azji Północno-Wschodniej, ale także dzięki profilowaniu wielu doświadczeń, Mongolia.travel pokazuje również, w jaki sposób możemy współpracować z naszymi lokalnymi firmami i społecznościami, aby zapewnić najlepsze i najbardziej kompleksowe informacje dla podróżnych “- wyjaśnił Mongolia Minister środowiska i turystyki HE Namsrai Tserenbat.

Odwiedzający platformę Mongolia będą mogli klikać różne teksty i zdjęcia, kształtując unikalny plan podróży poprzez ciekawe wydarzenia, zagregowane treści w mediach społecznościowych, historie i główne ośrodki zainteresowania. Szczególny nacisk położono na mapę drogową “First-Time Traveller”, która znajduje się na stronie docelowej platformy. Wewnątrz zdjęcia zawierające mało znane fakty o kraju pojawią się jeden po drugim.

Dedykowane strony tematyczne będą zawierały informacje na temat festiwali, zajęć rodzinnych, obserwacji ptaków, przyrody, przygody, historii i kultury, gastronomii, turystyki opartej na społeczności i turystyki buddyjskiej.

Kolejna sekcja poprowadzi gości przez regiony hrabstwa. Ponadto platforma zapewni również istotne informacje dla zainteresowanych podróżujących, takie jak informacje wizowe, informacje o podróżach, transport w obrębie kraju, klimat, waluta, język i inne.

Platforma Mongolia umożliwi również lokalnym firmom odgrywanie aktywnej roli na stronie internetowej za pośrednictwem technologii handlu społecznościowego ENWOKE.

ENWOKE, wspierane przez Chameleon Strategies, pozwala lokalnym firmom używać Mongolia.travel do prezentowania swoich produktów, tworzenia ofert i niestandardowych treści, a także do integracji własnego kanału mediów społecznościowych w ramach platformy.

Opracowanie: Katarzyna Kozioł

You May Also Like

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: