Podsumowanie targów IT&CMA and CTW Asia-Pacific 2016

W Bangkoku zakończyły się Targi IT&CMA and CTW Asia – Pacific 2016.  Było to największe  wydarzenie MICE w regionie Azji i Pacyfiku.  W ekskluzywnych sesjach edukacyjnych, wzięło udział więcej zainteresowawszy niż w latach poprzednich.  18 Narodowych Organizacji Turystycznych (NTO), Biura Promocji Regionalnej (CVBs), korporacje, różne organizacje z branży turystycznej uczestniczyły w około 80 sesjach tematycznych. Podczas trzech dni targowych obyło się  ponad 10.000 spotkań biznesowych. Spotkania poświęcone były wyłącznie turystyce biznesowej.

Ekskluzywne workshopy obejmujące sesje dla mediów,  prezentacje regionów oraz sesje networkingowe i bankiety, umożliwiły gospodarzom wydarzenia oraz sponsorom efektywnie zaprezentować swoje marki oraz regiony i destynacje, wprost do właściwych grup odbiorców.

Podsumowanie rezultatów IT&CMA and CTW Asia-Pacific udowodniło, że zintegrowane akcje marketingowe przyczyniły się do osiągnięcia lepszych wyników dla firm niż standardowe spotkania biznesowe. Natmomiast kupcy z branży turystycznej oraz przedstawiciele mediów mogli zapoznać się z gotowymi, szytymi na miarę, rozwiązanami w zakresie konkretnych inwestycji oraz akcji promocyjnych regionów i firm.

Ralf Ostendorf, Dyrektor Zarządzający Rynkiem Azji, Australii i Bliskiego Wschodu w firmie Visit Berlin tłumaczył schemat działania motywacji podczas lunchu sponsorowanego przez swoją firmę, na który zostało zaproszonych 32 przedstawicieli Kupców z rejonu Azji. “Byliśmy zainteresowani znalezieniem odmiennej drogi dla dalszego wzmacniania naszej sieci w Azji, dlatego zdecydowaliśmy się powrócić na targi, tym razem już jako główny sponsor. Dodatkową wartością, umożliwiającą odpowiednie targetowanie była wstępna selekcja kupców, do których chcieliśmy dotrzeć z naszą ofertą i przedstawić, co ma do zaoferowania promowana przez nas destynacja – Berlin. Otrzymaliśmy odbiorców, dokładnie takich na jakich nam zależało.

Pani Ewa Cyman z Polski, Regional Sales Manager na rynek Azji i Pacyfiku w firmie HRS stwierdziła m.in., że “W poprzednich latach CTW Asia-Pacific, sponsorowanie przerw kawowych okazało się bardzo korzystne dla naszej firmy. Umożliwiło zacieśnienie bliższych relacji z naszymi kupcami na bardziej luźnej i otwartej płaszczyźnie. Wykorzystanie różnych uroczystości targowych do celów sponsoringu dało nam możliwość zaprezentowania naszych rozwiązań I produktów bezpośrednio do klientów korporacyjnych.”

W pozostałe sesje i seminaria zaangażowane były m.in. biura promocji regionów takich jak Busan, Chiang Mai w Tajlandii, miast Dubaj w ZEA, Fukuoka w Japonii, krajów Indii, Malezji, Monako, Filipin, Tajwanu, Tajlandii, firmy Airbnb, Carey International, JW Marriott, Oakwood Worldwide®, Royal Caribbean International, Worldwide Cruise Associates & Celebrity Cruise Lines

   O Targach IT&CMA and CTW Asia-Pacific

Impreza jest jednym z ważniejszych wydarzeń dla firm z branży MICE, zainteresowanych współpracą z krajami regionu Azji i Pacyfiku. Impreza odbywająca się corocznie od 1993 roku jest jednym z największych wydarzeń w Azji poświęconych wyłącznie turystyce biznesowej.

Wystawcami są m.in. hotele, centra konferencyjne, biura DMC i PCO, hotele, linie lotnicze z Tajlandii oraz z całego regionu Azji i Pacyfiku. Od 2014 roku targi odbywają się wspólnie z CTW Asia Pacyfic – wiodącą konferencją Corporate Travel Management dla krajów Azji i Pacyfiku. Tegoroczne targi zgromadziły kilkuset organizatorów i meeting plannerów odpowiedzialnych za organizacje spotkań biznesowych z prawie 50 krajów świata.

Bangkok, 29 Września 2016r.

Opracowanie, Dorota Kozioł Komarnicka

 

Dodaj komentarz