Rodzina hoteli ibis partnerem CEE MUSIC 2017

Rodzina hoteli ibis została partnerem CEE MUSIC 2017 Songwriting Camp, największych w Europie Środkowo-Wschodniej warsztatów kompozytorskich. Odbędą się one 4-7 grudnia w hotelu ibis Warszawa Reduta. Podjęcie współpracy z Universal Music przy organizacji tego wydarzenia jest kolejnym etapem łączenia rodziny hoteli ibis z projektami związanymi z muzyką.

Święto muzyki w hotelu ibis Warszawa Reduta

CEE MUSIC 2017 Songwriting Camp to już druga edycja największych w tej części Europy warsztatów muzycznych. Podczas ubiegłorocznej, sopockiej edycji wydarzenia producenci z całego świata nagrali utwory z takimi artystami jak: Sarsa, Margaret czy Adam Stachowiak. Wiele z nich stało się hitami
i były grane przez największe polskie stacje radiowe i telewizje muzyczne.
W tym roku do hotelu ibis Warszawa Reduta przyjedzie ponad pięćdziesięciu uczestników i producentów z zagranicy. Udział wezmą także polscy wokaliści, tacy jak Monika Lewczuk, Wojciech Łuszczykiewicz, Maja Hyży, Lanberry czy Sarsa. Podczas kilku dni pracy powstanie ponad 80 utworów.

Rodzina hoteli ibis, jako partner wydarzenia, ugości jego uczestników oraz będzie współtworzyła przestrzeń do kreatywnych działań. Zaangażowanie marki w to przedsięwzięcie jest naturalną kontynuacją jej łączenia się
z muzyką. Jest to także kolejny etap współpracy
z Universal Music.
Songwriting Camp zbiega się w czasie
z finałem kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”. W ramach tegorocznych warsztatów, laureaci konkursu dostaną szansę współpracy z najlepszymi producentami z całego świata. Udział w sesjach mentorskich i warsztatowych pozwoli im na rozwój profesjonalnych karier muzycznych, które rozpoczęły się podczas kampanii.

Rodzina hoteli ibis i muzyka

Partnerstwo z Universal Music przy organizacji CEE MUSIC 2017 Songwriting Camp oraz kampania „ibis. tu mieszka muzyka” stanowią część szerokiej strategii marki związanej z muzyką. Do realizowanych już przez rodzinę hoteli ibis projektów należą między innymi kameralne koncerty, podczas których utalentowani twórcy prezentują swój talent na hotelowych scenach. Dzięki systemowi Jukebox by Deezer, goście rodziny hoteli ibis mogą sami wybrać odtwarzane utwory w hotelowych przestrzeniach wspólnych. Marka współpracuje również regularnie z festiwalem Sziget na Węgrzech, w ramach którego została partnerem sceny world music oraz zapewnia specjalną strefę relaksu dla festiwalowej publiczności.

Rodzina hoteli ibis

O MARCE IBIS

Ibis – marka ekonomiczna AccorHotels. Gwarancja nowoczesności, komfortu i profesjonalizmu w najlepszej cenie.

Ibis nieustannie się zmienia, oferując swoim gościom coraz więcej innowacyjnych rozwiązań, wyższy komfort i większą dostępność. Marka wprowadziła rewolucyjną koncepcję łóżka „Sweet BedTM by ibis”, wspólne przestrzenie o ciepłym, designerskim wystroju, bogatą ofertę dań i napojów „ibis kitchen” oraz motywacyjny system wynagradzania pracowników. Powstały w 1974 roku ibis jest dzisiaj europejskim liderem w klasie hoteli ekonomicznych, zajmując czwarte miejsce na świecie w swojej kategorii. Dysponuje obecnie ponad tysiącem hoteli i 140 783 pokojami w 65 krajach.

O MARCE IBIS STYLES

Ibis Styles, ekonomiczna marka AccorHotels oferuje oryginalny wystrój w szerokiej palecie stylów i w cenach „all-inclusive”.

Kreatywność i nowoczesność są znakami rozpoznawczymi tych komfortowych, designerskich hoteli, z których każdy posiada swój niepowtarzalny urok. Hotele ibis Styles usytuowane są w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. Każdy z nich jest przesiąknięty pozytywną, charakterystyczną, pełną humoru atmosferą. Marka wyróżnia się poprzez pakiet „all-inclusive” obejmujący w cenie pokój, śniadanie w formie szwedzkiego bufetu, dostęp do szerokopasmowego internetu
i wiele innych, drobnych udogodnień. Na koniec czerwca 2017 roku sieć marki ibis Styles obejmowała 389 hoteli w 37 krajach.

O MARCE IBIS BUDGET

Sprytna, wygodna oferta w wymarzonej cenie charakteryzuje ibis budget, niskobudżetową markę hoteli AccorHotels.

Ten członek rodziny hoteli ibis to marka pomysłowa, otwarta, swobodna, odzwierciedlająca wartości dzielenia się
i bezpośredniości. Idealny dla gości poszukujących niezależności i wygodnego pokoju dla jednej, dwóch lub trzech osób, ibis
budget proponuje radosne przestrzenie powitalne, dostępność 24/7 i śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Usytuowane
w pobliżu węzłów drogowych, lotnisk i – coraz częściej – w centrach miast, hotele ibis budget oferują bardzo dobrą jakość,
w atrakcyjnej cenie’. Na koniec czerwca 2017 roku sieć marki liczyła 572 hotele w 17 krajach i kontynuowała międzynarodową ekspansję.


O ACCORHOTELS

Grupa AccorHotels to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący niezapomniane przeżycia w ponad 4200 hotelach i w ponad 10 000 ekskluzywnych rezydencjach, na całym świecie.

You May Also Like

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: