Starbucks i Alibaba Group nawiązują strategiczną współpracę, aby zapewnić klientom chińskiej branży kawiarnianej jeszcze lepsze wrażenia

Dzięki zacieśnieniu współpracy Spółki Starbucks i Alibaba wykonały ogromny krok naprzód, by zapewnić klientom jednolite doświadczenia w świecie przyjemnych wrażeń znanym jako Starbucks Experience.

– Starbucks nawiąże współpracę z kluczowymi przedsiębiorstwami w ramach ekosystemu Alibaba, w tym z Ele.me, Hema, Tmall, Taobao i Alipay, w znaczący sposób zbliżając klientów z Chin do najlepszych standardów obsługi wyrażonych ideą Starbucks Experience:

– Spółka ogłosiła plany wykorzystania platformy do zamawiania Ele.me do wdrożenia pilotażowego programu dowozów w Pekinie i Szanghaju we wrześniu 2018 r. Do końca 2018 r. ma on objąć 30 miast i przeszło 2000 sklepów,

– Partnerzy z supermarketów Hema stworzą „Kuchnie dostaw Starbucksa” – miejsca zaprojektowane specjalnie do realizacji zamówień produktów Starbucksa, które jeszcze zwiększą możliwości dostawcze, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższego komfortu klienta podczas zamówień na miejscu.

– Obie spółki wspólnie stworzą zupełnie nowy wirtualny sklep Starbucks, który połączy w sobie różne platformy z ekosystemów marek Starbucks i Alibaba, zapewniając komfortowe i jeszcze bardziej spersonalizowane środowisko wyposażone w narzędzia do rejestrowania i realizowania zniżek oferujące szeroką gamę usług.

 

 
 
Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.comhttps://www.businesswire.com/news/home/20180801006123/en/
Źródło informacji: Business Wire

You May Also Like

Leave a Reply

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: