Święto Japonii w Air France

Francuskie linie celebrują wraz ze swoimi podróżnymi święto kwitnienia wiśni. Na pasażerów czeka japońskie menu i akcenty nawiązujące do Hanami.

W Japonii właśnie rozpoczął się sezon kwitnienia wiśni. Hanami (jap.) to tradycyjny zwyczaj podziwiania urody kwitnących kwiatów, który jest praktykowany od kilkuset lat i nadal cieszy się niesłabnącą popularnością. Kwitnienie wiśni trwa około dwóch tygodni zazwyczaj w marcu lub kwietniu i przyciąga turystów z całego świata, którzy zwiedzanie Japonii planują często tak, aby uczestniczyć w tym wydarzeniu. Dla pasażerów, którzy będą w tym czasie podróżować do Japonii linie Air France przygotowały drobne niespodzianki i nawiązujące do Hanami akcenty w samolotach i na lotniskach.

Przez pierwsze dwa tygodnie kwietnia kabiny samolotów Air France na trasach do Japonii będą specjalnie udekorowane akcentami i kolorami nawiązującymi do tradycji Hanami, a pasażerowie są witani po japońsku. Przy wyjściach do samolotów na paryskim lotnisku de Gaulle’a można spotkać okazjonalne plakaty, a niekiedy też tradycyjnie ubrany w kimona personel, japońskie słodycze, a nawet warsztaty japońskiej sztuki furoshiki.

Goście Klasy Biznes na lotach Air France do Japonii będą mieli okazję skosztować wyjątkowego, tematycznego menu, w skład którego wchodzą między innymi zupa miso, przystawki kobachi, tradycyjne japońskie danie serwowane na ciepło z ryżem – dainamono oraz wybór marynowanych warzyw konomono. Część potraw jest podawana w tradycyjnych japońskich naczyniach.*

* Menu japońskie jest oferowane w klasie biznes na lotach między Paryżem (CDG) a Tokio Haneda i zmienia się co 2 miesiące.

Air France

Air France, francuski przewoźnik lotniczy o globalnym zasięgu z aspiracją do świadczenia usług zgodnie z najwyższymi standardami i troską o pełny komfort pasażerów podczas każdego lotu na trasach we Francji, w Europie i na świecie.

Air France KLM 

Air France i KLM Royal Dutch Airlines tworzą jeden z największych sojuszy w transporcie lotniczym o globalnym zasięgu – Grupę AIR FRANCE KLM. Grupa AIR FRANCE KLM jest czołowym graczem w branży transportu lotniczego i niekwestionowanym liderem w obsłudze rejsów dalekiego zasięgu ze swoich lotnisk bazowych w Europie. Jej głównym obszarem działalności jest transport pasażerów, towarów oraz obsługa techniczna samolotów.

W 2019 roku, Grupa AIR FRANCE KLM oferuje pasażerom połączenia do 314 miast w 116 krajach, dysponując flotą 548 samolotów. W ubiegłym roku z jej usług skorzystało 101,4 mln pasażerów podróżując poprzez 2 lotniska bazowe (tzw. hub): Paris-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol, z których obie linie wykonują dziennie do 2300 lotów.

Do AIR FRANCE KLM należy wiodący w Europie program lojalnościowy Flying Blue, liczący 15 mln członków.

AIR FRANCE KLM wspólnie z partnerskimi liniami – Delta Air Lines i Alitalia – tworzą największe transatlantyckie joint venture, które obsługuje ponad 275 lotów dziennie między Europa a USA. Linie AIR FRANCE i KLM należą do sojuszu SkyTeam, który zrzesza 19 przewoźników lotniczych. Za pośrednictwem SkyTeam pasażerowie zyskują szeroki dostęp do globalnej sieci połączeń: ponad 14,5 tys. lotów dziennie, do 1150 miast, w 175 krajach.

Więcej informacji o AIR FRANCE i KLM oraz aktualne promocje na bilety lotnicze na stronie: www.airfrance.pl i www.klm.pl. Informacje o Grupie AIR FRANCE KLM na www.airfranceklm.com

KS

You May Also Like

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: