TCEB uruchamia nową kampanię “Thailand: REDEFINE Your Business Event”

Podczas IT & CMA oraz CTW Asia-Pacific 2018,  TCEB ogłosiło rozpoczęcie nowej kampanii marketingowej promującej markę “Tajlandia: Redefine Your Business Events”. Nowa kampania skłoniła biuro do ponownego określenia swojej roli jako partnera branżowego sukcesu. Wykorzystując rosnące możliwości wynikające z rozwoju gospodarczego kraju i ekspansji rynku azjatyckiego, TCEB zobowiązuje się do promowania pozycji Tajlandii jako centrum ASEAN MICE.

Nichapa Yoswee, starszy wiceprezydent tajlandzkiej Konwencji i Biura Wystawienniczego (organizacji publicznej) lub TCEB, powiedziała, że Azja jest szybko rozwijającym się rynkiem dla przemysłu MICE w Tajlandii, wspieranego przez niezwykły wzrost liczby podróżnych MICE z krajów ASEAN i CLMV, które wzrosła odpowiednio o 35% i 100%. Ponadto przewiduje się, że Azja będzie głównym rynkiem źródłowym dla branży spotkań i zachęt w 2019 r., Napędzanym rosnącą tendencją podróży korporacyjnych w Chinach oraz wzrostem liczby podróżnych z Indii i Indonezji, które przewidywane są odpowiednio na poziomie 11,3% i 8,7%. 

Globalny rynek MICE zmienia się wraz z wpływem zmian społecznych i technologicznych. Nadchodzące trendy są następujące: coraz większa koncentracja na działaniach MICE, które zwiększają aktywne uczenie się i umiejętności poszerzania świeżej perspektywy i bycia adaptacyjnym; opracowanie aplikacji online, które pomagają organizatorom wydarzeń w zarządzaniu show i zwiększaniu zaangażowania delegatów oraz rosnącej liczbie pokazów z nowych sektorów, takich jak zdrowie i dobre samopoczucie, roboty z innowacji i uruchomienie.

Aby wykorzystać te globalne trendy, TCEB zdefiniował strategie marketingowe na 2019 r., które koncentrują się na czterech obszarach:

  1.  Podkreślenie pozycji Tajlandii jako centrum ASEAN MICE – punktu łączącego zapewniającego dostęp do rynku państwom ASEAN i CLMV.
  2. Zachęcanie do nowych wydarzeń MICE poprzez rosnące możliwości z krajowej polityki gospodarczej, w tym z Tajlandii 4.0, Wschodniego Korytarza Gospodarczego (EEC), 10 S-Curve Industries i Nowych S-Curve Industries.
  3. Ponownego zdefiniowania roli organizacji i sprzedawców wydarzeń biznesowych organizowanych w Tajlandii, aby stać się moderatorem, deweloperem, myślącym przywódcą, a także aktywizującym branżę wydarzeń biznesowych.
  4. Promocja tajlandzkiego przemysłu MICE poprzez nową kampanię komunikacyjną marki “Thailand: REDEFINE Your Business Event”.

“W tym nieustannie zmieniającym się świecie transformacja jest fundamentalna i nieunikniona, szczególnie w kontekście biznesu, ponieważ kapitał nie jest już kluczową częścią sukcesu firmy, ale także zdolnościami do poszerzania świeżej perspektywy i dostosowywania się. Tajlandia z zadowoleniem przyjmuje wydarzenia biznesowe z centralnym zasobem wiedzy, kreatywność i kulturą, wzbogacona nastawieniem na profesjonalną postawę – wydarzenia biznesowe to obecnie szansa na zdobycie cennych doświadczeń, integrację i zrównoważony rozwój. Ta koncepcja jest punktem styczności z nową kampanią marki TCEB “Tajlandia: Redefine Your Business Events”.

Wraz z nową kampanią, rola TCEB zostanie ponownie zdefiniowana do samodzielnego specjalisty do spraw marketingu, lidera myśli i do pracy w głębszym i szerszym partnerstwie oraz współpracy z partnerami. Dzięki zielonemu światłu rządu tajlandzkiego i rosnącym możliwościom wynikającym z ekonomicznego krajobrazu kraju, TCEB zobowiązuje się aktywnie wzmacniać tajski przemysł MICE poprzez ścisłą współpracę z sojuszami i promowanie Tajlandii jako centrum MICE w regionie “- powiedziała pani Nichapa.

W roku podatkowym 2019 TCEB oszacował, że Tajlandia powita 1,419,890 zagranicznych podróżujących w interesach, którzy wygenerują 130 200 milionów bahtów w przychodach w tym kraju. Prognoza opiera się na proaktywnych strategiach marketingowych TCEB, które mają na celu przyciągnięcie większej ilości wydarzeń o dużej skali i grup premium MICE. Ponadto TCEB opracował szereg narzędzi pomocniczych, aby zwiększyć doświadczenie międzynarodowych delegatów. Ponadto oferowane są programy finansowania w celu przyciągnięcia nowych wydarzeń i aktualizacji istniejących wydarzeń. W międzyczasie biuro wprowadza pakiety motywacyjne, takie jak program Exhibiz in Market, w celu zwiększenia sprzedaży powierzchni wystawienniczej, oraz ASEAN + 6 Privilege, aby zwiększyć zainteresowanie odwiedzających z krajów docelowych.

W dniach 18-20 września 2018 r. Tajlandia była gospodarzem 26. IT & CMA oraz 21. CTW Asia-Pacific 2018 w Bangkok Convention Center w CentralWorld w Bangkoku. IT & CM Asia jest uznawane za wiodącą międzynarodową imprezą MICE skoncentrowaną na regionie Azji i Pacyfiku.  

Zdjęcie: Thailand Convention & Exhibition Bureau’s Nichapa Yoswee, Senior Vice President – Business, fot.DKK

Opracowanie: Dorota Kozioł Komarnicka

Więcej informacji w powiązanym linku:
http://www.tceb.or.th

/KS/

You May Also Like

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: