Vercom S.A. – polska firma w rankingu “Financial Times”

Kilka dni temu poznańska spółka technologiczna Vercom S.A. znalazła się w prestiżowym rankingu “Financial Times” – 1000 najdynamiczniej rozwijających się spółek w Europie. Firma nie spoczywa jednak na laurach i planuje do 2019 roku przekroczyć przychody o ponad 100 mln PLN.

 

Dobra strategia podstawą sukcesu 

Na liście biznesowego dziennika “Financial Times” znalazło się zaledwie 6 polskich firm. W badaniu brano pod uwagę dynamikę wzrostu przychodów w latach 2012-2015. W tym okresie spółka Vercom zwiększyła swoje przychody aż o 215%. W bieżącym roku spółka planuje wygenerować skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości ponad 45 mln PLN, a na poziomie wyniku EBIDTA (zysk przed odsetkami, opodatkowaniem i amortyzacją) przekroczyć poziom 10 mln PLN.

Średniookresowa strategia rozwoju (2017-2019) zakłada zarówno dalszy wzrost organiczny, jak i kolejne akwizycje. W wymiarze finansowym w ciągu najbliższych 3 lat spółka planuje przekroczyć poziom 100 mln przychodu oraz 20 mln EBIDTA.

“Wsłuchujemy się w potrzeby rynku i w odpowiedzi na nie tworzymy nasze kolejne rozwiązania i start-upy. Doskonałym przykładem może być nowa platforma ConversionLabs.pl rozpoznająca anonimowych użytkowników stron www i kierująca do nich komunikację w modelu retargetingowym” – informuje Adam Lewkowicz, wiceprezes i główny architekt oferowanych przez Vercom platform.

 

Rozwiązania w zakresie Email & SMS marketing automation

Firma to dostawca własnych, wydajnych i skalowalnych platform Saas (software as a service), z których każda rozwiązuje konkretne problemy: Redlink.pl dostarcza rozwiązania w zakresie Email & SMS marketing automation, Emailabs.pl oferuje najwyższą w Polsce dostarczalność e-maili transakcyjnych oraz ich analitykę, Cloudsender.pl – realizację kampanii e-mail o bardzo wysokiej przepustowości, a SerwerSMS.pl – kompleksowe wsparcie w masowej wysyłce SMS oraz MMS.

“Ciągle jesteśmy na początku drogi. Mamy ambitne plany, ale chcemy je realizować zgodnie z naszymi przekonaniami. Wierzymy w transparentny, otwarty na potrzeby klientów biznes. Te cechy staramy się wzmacniać w naszej organizacji, która mimo dynamicznego wzrostu, nadal utrzymuje charakter “świeżego” start-upu” – tłumaczy Krzysztof Szyszka, prezes zarządu Vercom S.A.

Źródło informacji: Centrum Prasowe PAP, Vercom

You May Also Like

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: