Xiaozhu.com i agoda ogłaszają współpracę strategiczną na skalę globalną – ulepszenie zakwaterowania w domach prywatnych

Wiodąca i najszybciej rozwijająca się w Chinach platforma współdzielenia miejsc zamieszkania Xiaozhu.com ogłosiła nawiązanie współpracy strategicznej na skalę globalną z internetową platformą rezerwacji agoda należącą do koncernu Booking Holdings. Firmy podejmą współpracę w zakresie wymiany ogłoszeń, technologii i innowacji w świadczonych usługach oraz brandingu i marketingu, tym samym wykorzystując wzajemne doświadczenie na różnych rynkach. Celem współpracy jest wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zakwaterowaniu w domach prywatnych i współdzielenia miejsc zamieszkania na potrzeby konsumentów z całego świata. W pierwszej fazie współpracy firmy będą udostępniać wzajemne ogłoszenia, co zaskutkuje liczbą aż 100 000 ogłoszeń na każdej platformie.
Platforma agoda jest jedną z najszybciej rozwijających się platform podróży w sieci oferującą ponad 1,8 miliona miejsc zakwaterowania na potrzeby gości z całego świata. Po wejściu na rynek chiński w roku 2015 agoda stała się jednym z głównych kanałów rezerwacji zakwaterowania zarówno przez chińskich turystów podróżujących do innych krajów, jak i zagranicznych turystów odwiedzających Chiny.
 
“Współpraca jest alternatywą dla tradycyjnych hoteli w Chinach. Najwięcej na niej skorzystają ci podróżni, którzy poszukują bardziej niestandardowych opcji zakwaterowania. Xiaozhu i agoda zapewnią łatwy dostęp do ogłoszeń charakteryzujących się różnymi zaletami. Jedną z nich jest możliwość wspólnego zakwaterowania znajomych czy rodzin w większym miejscu zamieszkania, albo na przykład większa liczba opcji w podróżach służbowych, jeżeli chodzi o zapewnienie komfortu pobytu w domu. Ponadto ogłoszenia obejmują opcje zakwaterowania na różnych pułapach cenowych, tym samym odpowiadając na potrzeby podróżnych o odmiennych budżetach. Jesteśmy przekonani, że połączenie dogłębnego zrozumienia chińskiego rynku firmy Xiaozhu i globalne doświadczenie w zakresie OTA firmy agoda przyczyni się do podniesienia satysfakcji konsumentów z zakwaterowania u miejscowych rodzin” – skomentował Spencer Low, dyrektor zarządzający w Greater China.
 
Chen Chi, współzałożyciel i główny dyrektor wykonawczy firmy Xiaozhu także potwierdził, że połączenie sił przyniesie obopólne korzyści. Międzynarodowy sukces firmy agoda, a zwłaszcza jej doświadczenie na rynkach azjatyckich wesprze działania globalizacyjne firmy Xiaozhu. “Wraz z gwałtownym wzrostem turystyki z i do Chin platformy zakwaterowania w domach prywatnych muszą być w stanie zapewniać wysokiej jakości usługi na potrzeby globalnych konsumentów. Dlatego też Xiaozhu przyspiesza tempa współpracy z partnerami branżowymi” – dodał Chen.
 
Po rozpoczęciu działalności zagranicznej w roku 2017 na platformie Xiaozhu można znaleźć ogłoszenia z ponad 100 zagranicznych miast. Szczególnie szybko na platformie pojawiają się nowe ogłoszenia z takich rosnących rynków zakwaterowania w domach prywatnych, jak na przykład Japonia i Tajlandia. Jak wskazuje raport na temat gospodarki współdzielenia w Chinach „2017-2018 China Sharing Economy Survey Report” opublikowany przez publikacje Nanfang Daily, Nanfang+ APP i iMedia Research firma Xiaozhu zajmuje pierwsze miejsce pod względem konkurencyjności w branży współdzielenia miejsc zamieszkania.
 
Źródło: Xiaozhu.com
 
 

Dodaj komentarz